Bygga Varumärke

Välkommen 16 maj till Karlskoga

fredag 1 juni 2012

  • Återhämtad efter att ha vilat igår hela dagen efter en FANTASTISK näringslisdag Temajakt. Hanna Sjöstrand 14 år började dagen med att sjunga sina egna skrivna låter på ett sånt berörande sätt att jag grät. Maria Wetterstrand visade på flera målande exempel på hur företagen kan tjäna pengar på att tänka på att bevara miljön. Anneli Sirsjö och Karl Hulterström från Svenskt Näringsliv guidade oss vid... tre tillfällen i att börja med att skriva våra egna berättelser och hur man kan använda det verktyget i sitt företagande så man berör. Almi, Exportrådet, Natalie från Gyttorp berättade från scen vad de gör i sitt dagliga arbete. Thord andersson berättade om framtiden gällande transport och logistik och han sa också att Karlskoga ingick absolut i hans region:) Sen avslutade Teo Härén med att få oss att tänka kreativt och han gjorde också en berättelse som berörde så pass att jag också avslutade dagen med tårar. Jag var moderator för första gången i hela mitt liv och jag hoppas alla kände som jag, att det gick helt okey:) Nästa års Temajakt har vi redan börjat dra i!/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar